Handelsbetingelser
Bestilling og betaling
Når du lægger garn i kurven, går til betaling og indtaster dine oplysninger, modtager du en e-mail med bekræftelse, når ordren er gennemført.
Du kan betale sikkert med MobilePay, VISA og Mastercard.
Beløbet reserveres på dit kort, men vi trækker først pengene, når ordren er afsendt.
Levering
Vi sender pakker med GLS, normalt 1–3 hverdage efter din ordre. Fragtprisen vises direkte i kurven, inden du gennemfører betalingen. Vi leverer primært til adresser i Danmark.
Fortrydelse og returnering
Som privatperson har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen. Fortrydelse skal meddeles via e-mail info@silkegarn.dk. Du betaler selv returfragten, og vi refunderer beløbet (inkl. oprindelig fragt, dog ikke ekstraudgifter) senest 14 dage efter, vi har modtaget varen. Bemærk, at fortrydelsesretten ikke gælder for varer, der er taget i brug eller specialfremstillede.
Reklamation
Du har desuden 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Hvis varen er defekt, reparerer eller ombytter vi den, eller du får pengene tilbage. Kontakt os altid på info@silkegarn.dk, inden du sender varen retur.
Returnering af varer
Pakker returneres til:
Silkegarn.dk, v/ Sofus Grumdan, Dronningemaen 35 st. tv., 5700 Svendborg, Danmark.
Personlige oplysninger
Vi behandler dine personlige oplysninger sikkert og i overensstemmelse med vores Privatlivspolitik.
Spørgsmål og klager
Har du spørgsmål, kan du kontakte os på info@silkegarn.dk. Hvis du vil klage over dit køb, kan du kontakte Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg (www.naevneneshus.dk) eller EU’s online klageportal: http://ec.europa.eu/odr.